Hot jóga és a szív egészsége

hot jóga és a szív egészsége

Hot jóga és és Bikram jóga rajongók figyelem! Néha a mindennapok pörgése megakadályozza, hogy a rendszeres jógaedzést is a napi rutinunk részévé tegyük. Szerencsére a Sunlighten számos olyan könnyen átalakítható otthoni szaunával rendelkezik, mint például az mPulse eMPOWER és a Signature IVamelyek lehetővé teszik, hogy kedvenc sportjának hódoljon — amikor csak akarja, saját otthonának kényelmében.

Még az egy- illetve kétszemélyes modelljeink is elegendő helyet biztosítanak néhány statikus hot jóga póz kivitelezéséhez. Az alábbiakban nyolc olyan jóga magas vérnyomás 2 fokozat 3 stádium 4 kockázat fogyatékosság szeretnénk bemutatni, melyek bármilyen Sunlighten kabinos infraszaunában megvalósíthatóak.

Szaunáink padjai kivehetőek, hogy még több helye legyen jógázni. Kérjük azonban, hogy a padlólap sugárzói miatt az ülő jógapózokat sose a padlón, hanem mindig a padon végezze! Miért pont Bikram jóga?

hot jóga és a szív egészsége

A forró jóga segít a szervezetnek kiizzadni a méreganyagokat, és lehetővé teszi a jógázó számára, hogy biztonságosan mélyebben belemenjen a pózokba, illetve a nyújtásokba. További előny, hogy megnő a tüdőkapacitás, javul a keringés, és a nyirokrendszer számára is nagyon hasznos.

A hagyományos bikram jógát 40° C-ra felfűtött levegőjű teremben gyakorolják, hogy felmelegítsék az izmokat és fokozzák a verejtékezést.

hot jóga és a szív egészsége

A felmelegedett izmokat jobban meg lehet nyújtani, ezáltal pedig csökken a sérülés kockázata. Mivel a nyújtás segítségével hatékonyan növelhetjük rugalmasságunkat, a forró jóga segíthet a mozgás-tartományunk növelésében, a sérülések megelőzésében, illetve korábbi sérüléseink gyógyulásában.

  • A karcsú alak eléréséhez nem elegendő a diéta: csak úgy remélhetsz izmos testalkatot és egészséges állóképességet, ha a testmozgást is mindennapjaid részévé teszed.
  • A krónikus alacsony hátfájás csökkenése Az álmatlanság leküzdése Minden őszinteséggel valószínűleg nem fogsz élvezni ezeket az előnyöket közvetlenül az első, vagy akár a második jóga munkamenet után.
  • Forró Jóga - Valóban Csak Veszélyes?
  • Kövess Péter Hogyan tárolták az emberek az élelmiszereket, amikor még nem létezett hűtő?
  • Így segíti a jóga a szíved egészségét - Dívány
  • Egészséget remélünk a következő tanácsoktól, de valójában teljesen mást érünk el velük.
  • A magas vérnyomás elleni gyógyszerek a férfiak számára a

Az otthoni szauna hője lehetővé teszi a szervezet számára, hogy több kalóriát égessen el annak érdekében, hogy edzés közben lehűtse magát és ne hevüljön túl. A meleg segít a méregtelenítésben, hatására kitágulnak a hajszálerek, ezáltal több oxigén jut az izmokhoz, különböző mirigyekhez, szervekhez és más egyéb szövetekhez. Bizonyított tény, hogy a hot jóga és a szív egészsége, a légzőgyakorlatok és a meditáció csökkentik a stresszt; és a forró jóga a stresszcsökkentés mindhárom ilyen említett elemét egyesíti.

Ugyanilyen fontos, hogy a forró jóga növeli a hot jóga és a szív egészsége, a szervezet igyekszik saját hőmérsékletét szabályozni, ezért több kalóriát éget el ugyanúgy, mint az intenzív, nagy terhelést jelentő edzések esetén, de anélkül, hogy súlyosan megterhelné az ízületeket.

A forró jóga segít a testsúly csökkentésében, rendkívül hatásos mozgásforma és csökkenti a stresszt is.

Ezek tükrében nem meglepő, hogy a forró jóga népszerűsége egyre nő. És ez egy újabb lehetőség arra, hogy még jobban kihasználja Sunlighten szaunáink kedvező egészségügyi hatásait.

Teszt: Melyik jógatípus felel meg Önnek?

Bikram jóga pózok infraszaunához — a következő jógapózok bármekkora infraszaunában kivitelezhetőek Pranayama légzőgyakorlat állva végezzük Kezdjük a mozgást mindig Pranayama légzőgyakorlatokkal! Ezek a gyakorlatok növelik a tüdőnk kapacitását, segítik a szervek méregtelenítését, az ellazulást és fokozzák a vérkeringést.

hot jóga és a szív egészsége

Pada Hastasana — kezeket a lábhoz póz állásból előrehajlás Kiváló frissítő, élénkítő, energizáló hatású póz. Javítja a tartást, csökkenti a derék fájdalmát, erősíti a combizmokat, a vádlit, valamint a has és a hát izmait. Megdolgoztatja a keringési rendszerünket, a mirigyeket, a hasnyálmirigyet, az izmokat, a légzőszerveinket, a veséket és a csontozatot.

Kedvezően hat a bélrendszer működésére a magas vérnyomás neve izmainak és a gerincvelői idegek bekapcsolása révén, formálja a hasizmokat, a feneket, a csípőt és a derekat, csökkenti a szorongást és a stresszt, növeli a gerinc rugalmasságát. Utkatasana — Nehéz póz, szék póz Ez a jógapóz szintén bemelegítésre szolgál.

hot jóga és a szív egészsége

Javít a folyamatosan hideg lábak állapotán, hiszen a póz révén friss vér jut a hot jóga és a szív egészsége és a boka területére, enyhíti a lábak reumás és izületi gyulladásos tüneteit. Erősíti láb és a felkar izomzatát, növeli a csípő rugalmasságát, enyhíti az izomfájdalmakat és görcsöket, segít a porckorongsérv és hot jóga és a szív egészsége — a gerinc alsó szakaszát érintő — problémák gyógyulásában.

Garudasana — Sas póz Ez a testtartás a test 12 fő ízületét fogja munkára, hozzájárul a központi idegrendszer egészségének fenntartásához, fokozza a nyirokműködést, javítja az egyensúlyt, a csípőízület mobilitását, erősíti az immunrendszert, a vállakat, a csuklyásizmokat és a lábakat, valamint csökkenti a visszereket.

Please wait while your request is being verified...

Dandayamana Bibhaktapada Paschimottanasana erőteljes nyújtás terpeszállásban Fokozza a keringést az agyban és a mellékvesében, javítja az isiász tüneteit, illetve megelőzi annak kialakulását, javítja az alsó öt csigolya rugalmasságát, javítja a legtöbb belső, hasüregi szervünk működését. Javítja a boka, a vádli, a combok, a medence- és a csípőízületek rugalmasságát, erősíti ezek izmait. Enyhíti az idegrendszeri betegségek, a székrekedés, a cukorbetegség és a gyomorsavtúltengés tüneteit.

Csökkenti a hasi zsírt, ellazítja a hát alsó részét, megdolgoztatja a mellékvesét, valamint az izom- és a reproduktív rendszert.

Forró Jóga - Valóban Csak Veszélyes?

Tadasana — Fa póz Enyhíti a deréktáji fájdalmat; oldja a has feszültségét, segít a sérv megelőzésében. Nyújtja a gerincet és a combközelítő izmokat, javítja az egyensúlyt és a testtartást. Növeli a boka, a térd és a csípő ízületeinek rugalmasságát, élénkíti a belső ferde hasizmokat és a lábizmokat.

Padangustasana nagylábujj-tartás Enyhíti a köszvény és a reuma tüneteit, mérsékli a csípő és a láb izületeinek izületi gyulladásos tüneteit.

Erősíti az ízületeket, a hasizmokat, a bicepszt, a tricepszt és a váll izmait, a bokát, a lábat és a térdeket.

Jóga és vastagbélrák

Javítja az egyensúlyt, a koncentrációt, az állóképességet, a figyelmet és a türelmet. Pavanamuktasana — Szelek elengedése póz Puffadás esetén segít, illetve megelőzni a felfúvódásos panaszok kialakulását. Fokozza a tápanyagok felszívódását a szervezetben, szabályozza és normalizálja a gyomorsav mennyiségét, enyhíti a krónikus hasi bántalmakat, a hát alsó szakaszának fájdalmát. Fokozza az immunrendszer működését és az anyagcserét, nyújtja a vállakat és a gerinc teljes háti szakaszát, javítja a csípőízületek rugalmasságát, erősíti a combok, a csípő és a hasfal izmait, a bicepszeket és a kézizmokat.

Otthoni szaunájában bármikor jógázhat, így többé nem okoz fejtörést, hogyan építse be a testmozgást a napi rutinjába. Manapság már sok jógastúdióban kipróbálhatja a hot jógát, de ha nincs a közelében erre lehetőség, jó választás lehet egy otthoni szauna használata.

Sunlighten infraszaunája kényelmében könnyen el tud végezni egy egyszerűsített gyakorlatsort, így otthon is élvezheti a hot jóga pozitív hatását. Miért ajánljuk a hot jógát otthoni infraszaunájában?

Növeli a tüdőkapacitást — igazán mély belégzésekre leszünk képesek.

Forró (hot) jóga otthon infraszaunában

Csökkenti a sérülések kockázatát, megelőzhetikrónikus betegségek kialakulását, illetve meglévő betegség esetén javíthatja a krónikus betegek állapotát. Elősegíti a jobb alvást.

A jóga ugyanis a legkevesebb mértékben sem erről szól, bizonyos típusai pedig annyira megizzasztanak, mint egy kemény kardió edzés. És ha már itt tartunk: a testi-lelki gyakorlatok egyáltalán nem kizárólag a gyengébbik nem számára lettek kifejlesztve annak érdekében, hogy megszabaduljanak pár kilótól, miközben kicserélik a receptjeiket. A jóga az egyesülést jelenti, mégpedig az elme, a test és a szellem egyesülését.

Javítja a testtartást és a testtudatosságot. Fokozza a test gyógyító és regeneratív energiáit. Könnyebbé teszi a nyújtást, erősíti az izmokat. Növeli a rugalmasságunkat.

A forró jóga ezen 7 előnye arra ösztönöz, hogy visszatérjen a szőnyegre

Megdolgoztatja a szív és érrendszerünket, káros erőhatások nélkül. Ha többet szeretne megtudni a szaunáink méreteiről és az infraszauna-használat előnyeiről a jóga előtt, alatt vagy után, forduljon hozzánk bizalommal!

Teszt: Melyik jógatípus felel meg Önnek?

Peller Kálmán "Peller Kálmán vagyok, az amerikai Sunlighten cég magyarországi képviseletének ügyvezetője. Az elmúlt 15 évben családi vállalkozásunk 18 európai országban értékesítette a gyártó kiváló minőségű fekvő, valamint fakabinos szaunáit.

Lehet, hogy érdekel