Hogyan csökkentsük a stresszt, Szabadság, intimitás

hogyan csökkentsük a stresszt
  1. 10 tipp arra, hogy hogyan csökkentsük a munkahelyi stresszt – mateza.hu
  2. Hipertónia módjai

Forbes Tíz módszer, amivel a sikeres emberek legyűrik a stresszt Nem csak a teljesítményünk, az egészségünk érdekében is fontos, hogy kontrolláljuk a nyomást. Érdemes ellesni a sikeres emberek receptjét, amivel stressz alatt is nyugodtak tudnak maradni. Mutatunk 10 módszert.

Hogyan csökkentsük a stresszt az életünkben?

A teljesítményünket nagymértékben befolyásolja, hogy hogyan kezeljük az érzéseinket, és hogy mennyire maradunk nyugodtak a nyomásuk alatt. A TalentSmart több millió embert vizsgáló kutatása szerint a kiemelkedően teljesítő emberek 90 százaléka stresszes időszakokban is képes nyugodt maradni és kontroll alatt tartani az érzéseit. Több kutatás is alátámasztja, hogy a stressz kimondottan ártalmas a fizikai és szellemi egészségünkre egyaránt.

hogyan csökkentsük a stresszt

A Yale vizsgálatai alapján az elhúzódó stressz elváltozásokat eredményezhet az agy önkontrollért felelős területén. Ijesztően hangzik, ha tudjuk, hogy a stresszre és a vele hogyan csökkentsük a stresszt szorongásra szükségünk van.

Úgy vagyunk hogyan csökkentsük a stresszt, hogy amíg nem érezzük magunkat egy bizonyos mértékig stresszesnek, addig nem is kezdünk hozzá semmihez. A teljesítő képességünk stresszhelyzetben éri el a maximumát. A kaliforniai Berkeley egyetem kutatása felfedezte a mérsékelt stressz egy új előnyét, de azt is hangsúlyozza, hogy mennyire fontos, hogy elkerüljük a stressz elhúzódását.

A kutatás vezetője Elizabeth Kirby szerint: Stressz hatására az agy új sejteket kezd termelni, aminek köszönhetően javul a memóriánk.

hogyan csökkentsük a stresszt

Ez a hatás viszont csak rövid ideig tartó stressz esetén figyelhető meg, az elhúzódó stressz már kifejezetten rontja az agy sejttermelő képességeit. Az elhúzódó stressz továbbá növeli a szívbetegségek, a depresszió és az elhízás veszélyét, ráadásul még a teljesítményünket is csökkenti.

Jó hír viszont, hogy — leszámítva azt az esetet, amikor egy oroszlán üldöz és a problémák nem csak a mi fejünkben léteznek — a stressz, viszonylag egyszerűen kontrollálható.

Értesülj az elsők között az új munkákról, kövesd a Mobil-Depót a Facebookon is! Az elmúlt hetekben, biztos többször fordult meg a fejetekben, hogy hogyan csökkenthetitek az életetekben a stresszt és a szorongást, vagy hogyan juthattok túl rajtuk. Ezek mind rossz hatással vannak az emberek lelki egészségére, melyek számos fizikai problémához is vezethetnek. Ilyenkor a legkisebb dologtól is azt érezhetjük, hogy betelt a pohár.

A kiemelkedően jól teljesítő embereknek bevált módszereik vannak arra, hogyan tartsák a stresszt azon a szinten, ami még a produktivitásukat növeli. Travis Bradberryaz amerikai Forbes érzelmi intelligenciával és vezetői teljesítménnyel foglalkozó külső munkatársa összeszedte a 10 legjobb módszert, amit a sikeres emberek alkalmaznak, hogy minden körülmények között nyugodtak maradjanak.

Bővebb ismertető Termékadatok A szerzőről Beleolvasó Bolti készlet Vélemények Bővebb ismertető ,A bakancslistád valósággá válik, és az életed a legvadabb álmaidnál is izgalmasabb lesz.

Néhány közülük banálisnak és egyértelműnek tűnhet, viszont az igazi kihívás abban rejlik, hogy felismerjük, mikor melyik segít a legjobban nekünk. Értékeljük, amink van!

10 tipp arra, hogy hogyan csökkentsük a munkahelyi stresszt

Időt szánni arra, hogy végiggondoljuk azt, hogy miért vagyunk hálásak, nem csupán jó érzés, hanem 23 százalékkal csökkenti a stresszért felelős kortizol hormont és így a hangulatunkat is javítja. A Kaliforniai Egyetemen végzett kutatás szerint azok az emberek, akiknek idővel a napjaik részévé vált ez a hála, azok úgy érezték, hogy általánosságban jobb a hangulatuk, több az energiájuk és az egészségük is javult. Nagy valószínűséggel a kortizol alacsony szintje ebben komoly szerepet játszik.

hogyan csökkentsük a stresszt

Kerüljük a kérdést: Mi van ha? A dolgok kismillióféleképpen történhetnek és minél több időt töltünk azzal, hogy számba veszük a lehetőségeket, és aggódunk miattuk, annál kevesebb időnk marad arra, hogy cselekedjünk.

Maradjunk pozitívak!

hogyan csökkentsük a stresszt

A pozitív gondolatok segítenek, hogy elkerüljük az elhúzódó stresszt, mert így teljesen stresszmentes dolgokra koncentrálunk. Az agyunk képes elkalandozni, ezért mindig kell találnunk valami pozitívat, amiről gondolkodni tud, és így javul a koncentrációunk is. Amikor a dolgok jól mennek és jó kedvünk van, ez relatíve könnyű, viszont, amikor rossz dolgok történnek és a fejünket elárasztják a negatív gondolatok, az könnyen megnehezíti, hogy optimisták maradjunk.

Ilyenkor gondoljuk végig a napunkat, és keressünk bármit, ami egy kicsit is boldoggá tett minket, legyen az bármennyire is apró. Ha ez nem megy, akkor gondoljunk az előző napunkra vagy hetünkre, esetleg nézzünk a jövőbe, és keressünk valamit, amit már előre várunk, amire fókuszálni tudunk.

A lényeg, hogy mindig legyen valami, aminek segítségével el tudjuk kerülni a negatív gondolatokat.

Kikapcsolódás A rendszeres kikapcsolódás az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy elkerüljük a stresszt. Ha kikapcsoljuk a telefonunkat, nem nézzük az emailjeinket, és szánunk magunkra egy kis időt, már azzal is hogyan csökkentsük a stresszt csökkentjük a stresszt az életünkben.

Hogy lehetséges a stressz csökkentése tartósan és hatékonyan?

Az a körülmény, hogy minden percben elérhetőek vagyunk, megnehezíti a szabadidőnk élvezetét, nem jó, ha folyton attól félünk, hogy bármelyik pillanatban beeshet egy munka. Azoknak, akiknek túl nagy kihívás, hogy hétköznap esténként munka ügyben ne legyenek elérhetőek, azok kezdjék a hétvégékkel. Olyan időszakokat kell keresni, amikor kihúzhatják a madzagot, és offline lehetnek. Egészen meglepő, hogy mennyire frissítően hatnak ezek a szünetek. Akik a szünetek negatív következményeitől félnek, azok olyan rövid időszakokkal kezdjenek, amikor aligha kereshetik őket — például egy vasárnap reggel — és, ahogy ez egyre kényelmesebbé válik, és a munkatársak is kezdik elfogadni, hogy szükségük van egy kis szabadidőre, úgy lesz egyre könnyebb távol hogyan csökkentsük a stresszt a technológiától.

A stressz leküzdésére többféle stratégiát is választhatsz, attól függően, hogy mit állítasz a középpontba.

Csökkentsük a koffein fogyasztásunkat! Ez a túlélési mechanizmus remekül jön akkor, amikor hogyan csökkentsük a stresszt kell döntenünk, például amikor egy medve üldöz minket, de nem feltétlenül segít, ha egy kellemetlen emailre kell válaszolnunk. Amikor a koffein hatása alatt állunk, akkor az érzelmeink határozzák meg a viselkedésünket, és a közben keletkező stressz nehezen kontrollálható.

Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az alvás az érzelmi intelligencia és a stresszkezelés szempontjából. Alvás közben tulajdonképpen újra töltődik az agyunk, feldolgozza a napközbeni eseményeket, így tiszta fejjel és éberen vághatunk neki a következő napnak.

Tíz módszer, amivel a sikeres emberek legyűrik a stresszt

Ha nem alszunk eleget, vagy nem elég jó az alvásunk minősége, akkor az önkontrollunk, a figyelmünk és a memóriánk is egyaránt romlik. Továbbá megnő a stresszért felelős hormon szintünk még akkor is, ha egyébként semmi miatt nem kell aggódnunk. Mindannyian éreztük már, hogy nincs időnk aludni egy munka, vagy egy feladat miatt, viszont az éjszakázás a legrosszabb, amit tehetünk.

Csak elegendő mennyiségű és minőségű alvással tudjuk kézben tartani a dolgokat. Ne beszéljünk magunkról fáradtság magas vérnyomás Óriási lépés a stressz csökkentésében, ha már rögtön az elején abbahagyjuk, amikor ostorozni kezdenénk magunkat.

Minél többet gondolunk rossz dolgokra, annál nehezebb megszabadulnunk tőlük.

Négy módszer a mindennapi stressz ellen

Ezeknek a gondolatainknak a jelentős része csak a saját megérzésünk, és nem a tények. Amikor azon kapjuk magunkat, hogy kezdene elhatalmasodni rajtunk a rossz érzés, akkor abba kell hagyni, amit éppen csinálunk, és le kell írni a gondolatainkat.

  • Ha túlságosan stresszes állapotba kerülünk, az izmaink megfeszülnek, a szívünk pedig felgyorsul, mígnem végül az állandó feszültséget a leggyengébb testrészünk fogja megsínyleni - ez lehet a gyomrunk, a szívünk vagy akár a reproduktív szerveink is.
  • Dec 30 10 tipp arra, hogy hogyan csökkentsük a munkahelyi stresszt Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy stresszes életmódnak milyen fizikai és szellemi következményei vannak.
  • Négy módszer a mindennapi stressz ellen
  • Hogy lehetséges a stressz csökkentése tartósan és hatékonyan? • Fitpuli
  • Magas vérnyomásban szenvedők száma
  • - Где же это.

Amint egy kicsit lelassítottunk, máris sokkal pontosabban, tisztább fejjel és racionálisabban fogjuk látni, hogy mi is történik velünk pontosan. Amikor úgy tűnik, hogy valami újra és újra megtörténik, vagy sohasem fog megtörténni, akkor az agyunk hajlamos ezt a tendenciát állandónak elkönyvelni, és hiába tűnnek még papíron is igaznak az állításaink, mindig keressünk egy barátot, kollegát, vagy egy családtagot, akiben megbízunk és kérdezzük meg, hogy ő mit gondol. Egészen biztos, hogy így közelebb kerülünk az igazsághoz.

Ha felismerjük, hogy melyek azok a gondolataink, amelyek csak érzések, és melyek a tények, akkor ki tudunk szabadulni a lefelé tartó negatív spirálból, és optimisták tudunk maradni.

Lehet, hogy érdekel