Diéták a szív egészségének javítására, Szakértők szerint

Hogyan befolyásolják a divatos diéták a szív egészségét

Diéta és testmozgás a szív- és érrendszeri egészség érdekében

Kezdőlap Hogyan befolyásolják a divatos diéták a szív egészségét Ebben a korban úgy tűnik, hogy egy új étrend jelenik meg minden alkalommal, amikor bekapcsoljuk a tévét. Fogyasztóként elsöprő feladat lehet az összes információ rendezése és a tények elosztása a divattól. Dietetikusként az a feladatunk, hogy segítsünk az embereknek táplálkozási stratégiákat kidolgozni céljaik elérése érdekében, ugyanakkor optimalizáljuk egészségüket.

Így egyen, ha nem akar elmeszesedett ereket! Szív- és érrendszeri betegségek táplálkozás érelmeszesedés életmódváltás szivbeteg Változatlanul az érelmeszesedés okozta szív- és érrendszeri betegségek, különösen a koszorúér-betegség jelenti a vezető halálokot világszerte. Mit t ehetünk ellene? A szív- és érrendszeri betegségek a férfiakat és a nőket egyaránt érintik, Európában a 75 évnél fiatalabb populációban a nők 42 százalékánál, míg a férfiak 38 százalékánál a szív-érrendszeri okok állnak a halálozás hátterében. Bár a fejlettebb országokban csökken a szív-és érrendszeri eredetű halálozás, Közép-Kelet-Európában, beleértve hazánkat is, változatlanul magas.

Amit a címsorok nem árulnak el, az az, hogy sok ilyen stratégia hosszú távon lassíthatja az anyagcserét, és ami még fontosabb, diéták a szív egészségének javítására megterhelést jelenthet a szív számára. Bontjuk le a legfrissebb táplálkozási trendeket - mit tanulhatunk mindegyiktől, és mire kell figyelnünk?

Gyorsak, tisztítók és méregtelenítők, Oh My! Gyakran előfordul, hogy ezek a diéták rövid távú tartózkodást igényelnek a rendszeres szilárd étrendtől shake-ek, gyümölcslevek vagy teák felhasználásával, hogy "újraindítsák" vagy "elindítsák" az anyagcserét.

Mit tehetünk ellene?

Noha ezek a diéták gyors fogyással büszkélkedhetnek, a vitaminszint, például a kálium, a foszfor, a magnézium és a réz gyors változását is tapasztalhatjuk, amelyek mind fontos szerepet játszanak a szív összehúzódásában. Ezeknek a vitaminoknak a hiánya növelheti a szabálytalan szívverés és a szívmegállás kockázatát.

szédülés hányinger magas pulzus

A szív egészségével összefüggésben a túlzott mennyiségű vörös hús és vaj elfogyasztása növelheti a telített zsírbevitelt, ami végső soron növelheti a koleszterinszintet, és növeli a szívroham és a stroke kockázatát.

A jó hír az, hogy ezek a stratégiák gyakran nagyobb hangsúlyt fektetnek az antioxidáns tartalmú élelmiszerekre, mint például a gyümölcsök és zöldségek.

Együnk elegendő gabonát!

Megfelelő üzemanyag mellett a test szervei elképesztő munkát végeznek a tápanyagok felszívásában és önmagának megtisztításában. Ha nem szakadt meg, akkor nem kell kijavítani! Míg ezeknek az ételeknek a felesleges fogyasztása mindenképpen káros mellékhatásokkal járhat, ezeknek a lehetőségeknek a kivágása a hideg pulyka csábításokhoz vezethet, amelyek később fogyókúrába vezethetik a fogyókúrázókat.

A magas vérnyomás, a szívbetegség nemcsak gyógyszerrel, de életmóddal is kezelhető, sőt kezelendő is, akár az életmódorvoslás keretein belül.

A legfontosabb itt az, hogy ne félj egyetlen ételtől sem! Összpontosítson arra, hogy az egész ételcsoportot a nap folyamán élvezze, és élvezze, amit eszik. Fogyassza tovább az összes kedvenc ételt, beleértve a feldolgozott ételeket is, csak legyen figyelmes és mérsékelt. A kövér hóbort Egy újabb tendencia a szénhidrátok elárasztása a magasabb zsírtartalmú megközelítés érdekében.

Úgy tűnik, hogy a közös kérdés a következő: szükségünk van-e szénhidrátokra, vagy csak meghíznak minket?? A rövid válasz az, hogy a szénhidrátok a testünk által preferált üzemanyagforrások, főleg az agyunk számára.

otthon és a szív egészsége

Emiatt az összes szénhidrát elkerülése kellemetlen, sőt veszélyes megközelítést jelenthet a fogyásban. A zsírok fontos energiaforrások, de a felesleges zsír valóban felhalmozódhat az erekben, és ateroszklerózishoz és szélütéshez vezethet.

Az érme másik oldalán az elsősorban zsír alapú étrend diéták a szív egészségének javítására megkísérlése a diétázóknak nagyobb kockázatot jelenthet a szív- és érrendszeri betegségek szempontjából. A minimális szénhidrátbevitel a koszorúereken keresztüli véráramlást is ronthatja, ami végül a szívizom károsodásához vezethet. Ezek a magas zsírtartalmú stratégiák nagyszerű pontot jelentenek az egészséges zsírok étrendben tartásának fontosságáról.

a magas vérnyomás gyógyítható vagy sem

Az olyan ételekben található többszörösen telítetlen omega-3 és omega-6 zsírok, mint a dió, az avokádó és az olívaolaj, valójában nagyban hozzájárulnak a szív egészségéhez. A fogyókúra remek eszköz lehet a testösszetétel, az életminőség és a szív egészségének javítására, de az intelligens megközelítéseknek kell lenniük a szabványnak és nem kivételnek.

A szakértők szerint az első lépés, amelyet meg kell tennie a szív egészségének javítása érdekében

Koncentráljon a kiegyensúlyozott étrendre, vegye be az Ön által kedvelt ételeket és használjon reális célokat. Arra kell ösztönöznünk az embereket, hogy fektessenek be magukba; az élet hosszú út, és hosszú távon az egészségünkre kell összpontosítani.

Kíváncsi a szív egészségére?

Kövess Péter Hogyan tárolták az emberek az élelmiszereket, amikor még nem létezett hűtő? A túlsúly csak az egyike azoknak a kockázati tényezőknek, amelyek szívbetegséghez vagy szélütéshez vezethetnek. Egy igazán hatásos szívvédő diéta segít lefogyni vagy csökkenteni a koleszterinszintet, a vérnyomást vagy a trigliceridszintet. A US News Health rovata 20 népszerű diétát értékelt és rangsorolt szakértők bevonásával.

Töltse ki a szívbetegség-kvízt, hogy megtudja, fennáll-e veszélye.

Lehet, hogy érdekel